Home > Activiteiten > Feestweekend VDM 175

Feestweekend VDM 175

Dordrechts Museum
24, 25, 26 november 2017
aanmelden: zie de officiele uitnodiging die u begin oktober ontvangt

Feest mee in het jubileumweekend en zet  bovenstaande data in de agenda 2017

Als je 175 jaar wordt, vier je feest. Een heel jaar organiseren de Vereniging en het Dordrechts Museum bijzondere activiteiten.

Speciaal in het weekend waarin de oprichtingsdatum van onze vereniging valt vieren de leden samen feest. De contouren van het weekend zijn klaar.  U bent als lid van harte welkom en wordt  uitgenodigd in het weekend mee te doen aan de feestelijkheden. We bekijken de collectie,  spreken over hoe het vroeger was en hoe de vereniging nu functioneert, de aanwinsten waaraan VDM een bijdrage leverde. De Scheffer en de hedendaagse kunst. Er is de mogelijkheid het jubileumboek af te halen. De kans om vrienden en vriendinnen van toe en nu te ontmoeten. We genieten samen van kunst, ons mooie  museum en schrijven een nieuwe bladzijde in het verhalenboek van VDM.

Voor het gehele overzicht van de activiteiten 175 jaar VDM  klikt u hier

Werkgroep Feestweekend:

Van links naar rechts: Ellen Nederlof, Nelleke Smits, Loes Arlman-Rosier, Annemarie Coster- van den Broek, Geeske ten Kate, Geesken Bloemendal-ter Horst

• Het oudste GOUD van de wereld