Bent u geïnteresseerd in kunst en cultuur en draagt u in Dordrecht de musea een warm hart toe?  Bent u, net als anderen, van mening dat het mooi zou zijn als vele mensen uit Dordrecht en omgeving betrokken zijn bij een van de oudste verenigingen uit hun stad? Word dan lid van VDM.

Contributie
Leden krijgen vanaf 2017 allemaal een z.g. duo-pasje en gaan daarvoor €. 45,00 betalen; degenen die nog een “enkel”- lidmaatschap uit het verleden hebben blijven daar €. 40,00 voor betalen. Ieder lid kan kiezen voor automatische incasso; de overigen ontvangen bij elk winterbericht een verzoek tot betalen, waarbij de juiste bedragen worden aangegeven.

Gebruik onderstaand formulier om u aan te melden.

Doe mee aan onze ledenwerf actie!

Huidige leden weten als geen ander wat een lidmaatschap van VDM betekent. Mede door hen verhalen veel mensen over het Dordrechts Museum, Huis van Gijn en Hof van Nederland en wordt de Dordtse kunstcollectie rijker en sterker doorgegeven aan de generaties na ons.

Met meer leden kunnen wij nog meer mogelijk maken. Gaan de musea met de vaste collectie en hun tentoonstellingen nog meer over de tong.

Kent u iemand die ook betrokken wil zijn bij kunst en cultuur in Dordrecht? Bent u zelf geïnteresseerd? Of zoekt u nog een bijzonder cadeau? Dan is dit een mooi moment!